lördag 28 november 2009

Det gick såååå dåligt i fredags på uppdansningen. Inte haft balett på fem veckor, började med det och det gick som det gick.. sämre än vanligt. Sedan hade vi jazz och jag har visst sovit bort flera måndagar för det gick inte speciellt bra det heller. På moderna började jag äntligen vakna och hade någorlunda koll. Sjuuuukt trött, svettig och utmattad var man iaf efter nästan fyra timmar dans.
Kom hem och fick genast hoppa in i duschen för att möta syster på stan. Handlade present till Moa.. sen träffade jag Kim som är hemma i helgen. Vi gick och shoppade litegranna. När jag kom hem fick jag en efterlängtad nap.!
Kvällen spenderades hemma hos Lickis. Började med pepparkakshus, glögg, knäck, cider o vin. Full fart! Pepparkakshuset blev faktiskt jätte fint! Knäcken fick lite karamellfärg i sig andra satsen, såg inte sådär asgott ut men det blev det. ;) Klädde gran och hade det mys. <3

När jag kom hem och precis hade lagt mig blev jag bjuden på filmkväll hos Timman med Sebbe också. Hemma fanns det ju ändå inget att göra? Kollade på samma film jag såg förra veckan men det gjorde inte så mycket, jag kunde ändå inte hålla ögonen öppna. Blev att knalla hem vid tre och deeecka i sängen.


Idag kom syster hit och väckte mig, ville få håret färgat. Satte igång och färgen räckte inte.. Hmm. Vad gör man då? Ae, fanns inte mycket mer att göra än att ja, försöka fördela det som redan satt i. Får se sen när det är torkat om det blev bra eller inte. (a)

Nu ska jag in i duschen, sen ska vi till syrran och kidsen i Ljungsbro och fira Moa's 10årsdag. Tjejen önskar sig smink?! Ser henne fortfarande som min lilla bebis på 6 år.. herregud vad tiden går fort. Minns när jag var tio.. man började känna sig stor.


Ikväll ska vi till Sophia och förfesta med spel och massa annat skoj. Sedan utgång på det tror jag.. :)



Vill bara tillägga att det är väldigt härligt att se blå himmel och sol. Puss hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar