måndag 1 februari 2010

Sjuk.

I helgen har jag fallit på nytt till en liten gosbit vid namn Lexus. En såååån gosig amstaff. Im in love.

Var sjuk i fredags men fick inte ligga hemma och bli frisk, men det var en mysig dag. I lördags var det världens slappaste dag, låg i sängen hela dagen. Mamma kom hem med massa gottigheter till oss, kom inte utnanför dörren förrän kvällen. Like it. För kallt att gå ut!
Åkte hem till Lickis där Robert och Kero var. Vi spelade bowling i Lickis vardagsrum. :)Utekvällen blev mer misslyckad, stod i kö till pitch i 30 min. Kunde inte känna mina tår eller lår, det fick bli 55an en stund innan man somnade.
Känns sjukt skönt i plånkan faktiskt!

Blinkande lakritsshots. (Y)

Igår var Sofie och kisen här, saknat de små liven. Till kvällen blev det att gosa med Lex och tjocka sig igen. :)

Idag är jag hemma från skolan igen. När ska min förkylning lägga av? Hostan blir värre, nu även halsen. Huvudvärk på det och en täppt näsa. Jag gillart inte! Man känner sig så hängig.
Ska iaf ta mig ut idag för bestämt en shopping dag med Josse på stan. Och deeet vill man gärna inte säga nej till. :) Senare ska vi även träffa Lickis, ska bli mysigt!




Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka duscha bort allt det jobbiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar