lördag 1 maj 2010

May 1th.

Kalas. Mamma hade gjort den godaste hallon/blåbär/jordgubbspajen ever! Kittelfight med syskon och syskonbarn, bus. Älskar er alla så oerhört mycket!





Igår var det en lång skoldag, mycket dans. Härligt. Efter skolan blev det stan en stund innan jag åkte hem till min syster och Andreas.
Till kvällen var vi nio flickor hos Sophia och grillade, drack gott och babblade i mun på varandra. Riktigt mys! Man får aldrig nog av min och Johannas fight i Turkiet i somras. Haha, tur man kan skratta åt det idag. :)
Efter en utsökt middag osv tog vi bussen till stan. Jag, Sofie, Sophia, Josse och Sofie fortsatte på Platå och 55an. Värd kväll, länge sen man var där. Varför förstår jag inte. Efterfestade i Ryd innan vi somnade vid sju, åtta imorse. Thumbs up!



Imorgon ska hela familjen åka till Bodaborg. Så himla roligt! Aldrig varit där men hört mycket goda ord om stället så mina förväntningar är höga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar