fredag 2 oktober 2009

Fira Josse!

Torsdagen gick långsamt, när regnet hade regnat klart och solen lyste bestämde jag mig att gå ut och gå en sväng i höstsolen. Det var riktigt mysigt, även om det var lite kallt emellanåt. På kvällen mötte jag upp Linnéa och Lickis, vi.. eller de käka på Café & Kök sedan gick vi runt och kolla lite. Köpte mig en jacka och en halsduk..

Idag var jag ute och gick så fort jag vaknat, usch så kallt! Men det var skönt när solen titta fram.. Vid tio började skolan, dags för matte. Man kan inget annat än älska våran Anders. Sen hade vi modernt, as jobbigt som fan men skönt såklart! Äntligen får man lite utmaningar på danslektionerna sen Katarina började.. :)

Mamma och jag var en sväng på Siba förut, skulle fixa mitt abbonemang som inte funkar riktigt för mig men det kunde ju icke ändras.. Köpte ett sms-paket istället, hoppas på billigare faktura nästa gång. Sen skjutsade mamma mig till Linnéa, sminkade oss lite och nu fixar lillasyrran Lovisa håret på na'. Jag står näst på tur.. :)
Ikväll ska vi ju fira Jossan.. Hon bjuder på mat och vi med massa paket. Ska bli riktigt mysigt!! =D sedan blir det utgång..


Idag är jag riktigt glaaad =D

1 kommentar: