lördag 31 oktober 2009

Jag älskar lov.

I onsdags vad jag lite barnvakt till Moaplutt. Vi åkte runt och skulle köpa cykel med pappa, nu har jag en ny (igen!). Pink one! :D Very cute, inte användt den ännu dock. Sen var jag och Moa här, åt pannkakor och spelade spel.. kollade på Sanning eller konsekvens. Sedan begav jag mig till jobbet, hatar tåg fan. Hittade dock en ny väg i Mjölby som tog max 15 min! Annars har jag traskat i trettio.. helt i onödan. Blir så trött på mig själv ibland.
Min beundrare kom igen. Har en liten stamkund på Netto, en karl i kanske 50 årsåldern, halva svarta tänder, prillan syns, sina oranga jobbarkläder på sig och köper alltid två sexpack öl. Han drar raggningsrepliker och denna gång frågade han tom om jag skulle med hem på ett varmt bad. Tur att vi kan skratta åt det..

Efter jobbet åkte jag hem till Sebban! Vi gjorde tårta, a l'a speciale ! Blev sjukt god faktiskt även fast vi hade knasiga lager. :)

I torsdags fyllde jag år!! Var fullt hus här hemma med familjen, minus bröderna. Åt god mat och hade det allmänt mys. Sedan kom Johanna och Sofie, vi gick till Timman där vi även mötte upp Andy. Där vare förfest iaf! Gillar min entré genom att sätta mig på en fotpall som är sönder. Ah det är alltid mycket skratt. Vi drog sen till Sliver och det var såååå kul! After Ski tema, mycket nöjd med min födelsedag. :)


Fredagen var hemsk. Ville bara att den dagen skulle vara över. Förfestade och fixade mig hos Johanna. Outfiten var sådär.. :P Drog till Club S2, glömde legget hos Johanna, åkte tillbaka till Berga, sedan till Club S2 igen och där var det så laaamt. Fyfan vad ovärt.. Knappt hälften var utklädde och knappt något folk överhuvudtaget. :P Jag och Johanna drog till Ågatan och träffa lite folk och efterfestade hos Sebbe med tårta! =D



Ikväll är det fest.. Ska till Kim i Ljungsbro sedan förmodligen ut.



Se yaa .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar