lördag 24 oktober 2009

Lönehelg.

Igår var det slappt i skolan, det tycker jag om. Fredagskvällen började hos Sebbe med en massa trevliga puddingar, sedan var det röj på Platå och Sliver. Vad fan gjorde min granne där? :P Haha.. 40 taggare. Aja, det var en skön kväll! Riktigt nice.. Johanna och jag snor lägenhetsnycklarna och stack hem till Dennis. ;D

Vaknar upp till basen av Pirates of the carrabien. Ogilla..


Efter lite film träffade jag Linnéa och vi åkte hem till henne. Hennes lillasyster Lovisa sökte försökskaniner, hon går frisör. Jag ställde upp och det blev jätte bra. :) Aldrig haft så slitet håt någonsin, och nu är all längd borta. Buhu.. :P men friskt och fräsht!
Frukost/lunch/middag blev en kebabrulle och sen lite mys i sängen..
Kom hem vid halv sju och då vare bara o börja städa eftersom mamma ställt fram både dammsugare och mopp, ogilla mer! Sen vare bara o hoppa in i duschen och nu ska jag strax iväg och möta upp Sofie. Blir förfest vid Ågatan och sedan Sliver, det gillar vi!

Imorgon kommer släkten, Mats fyller år och jag fyller på torsdag. Bara o piggna till!



Nu ska jag möta Sofie, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar