fredag 16 oktober 2009

Onykter under lektionstid..

Jag har kommit på att det blir bara jobbigt om man inte uppdaterar bloggen oftare för då kommer allt på en gång och det blir bara oändligt långa inlägg och man minns knappt vad som har hänt under veckan. Ska försöka bli lite mer effektiv!

I måndags kom iaf Sebbe hit. Vi lagade taco och kollade film, Hitta Nemo och Mr and Mrs Smith. Jag total deckade, vaknade vid fyra av att han skulle hem. Social tjej.. ;P Det blev o lägga sig och ta sig upp till skolan dagen efter iaf.. Spenderade resten av dagen hos Johanna.
Hon lagade mat till oss, pasta carbonara och brechettas nånting. :D det var iaf så gott så vi nästan dog, duktig tjej! Jag tog tag i mitt liv och smakade bacon för första gången och det var faktiskt godkänt.
Onsdagar känns så långa i skolan, veckans längsta dag.. Träffade pappa och Stina till kvällen iaf på lite käk. Efteråt träffade jag Linnéa, vi gick hem hit och bakade kladdkaka. Hon hjälpte mig lite med skolan också vilket var behövligt. Du är bäst, skulle man göra utan dig. :D Tack igen sweetie. Fettade oss framför Bonde söker fru och Efterlyst. Var en super mysig kväll. :)
Torsdagen var slapp, religion och teater. Oh vad jag ser fram emot musikalen. :) Efter skolan gick jag och Johanna till Gun's Hobbybod och kollade maskeradgrejer. Vi ska så gå in för det! ;D Måste bara bestämma mig vad jag ska vara!! Blir förmodligen Halloweenfesten på Club S2 i slutet av oktober. Sweet!

Till kvällen åkte vi till Sebbe och drack en öl, mer hann vi inte förrän vi skulle till nästa förfest i Hejdegården istället. Ölspel, trevligt folk och bra musiiik.. :) tog taxi till Sliver och spenderade hela kvällen där. Jävlar vilket ös! Där trivdes vi. ;D
Gick hem till Johannas nya buddy till bartender och efterfesta lite där. Jag vet inte vart det gick snett men det är iaf något smått fel på mig. Lyckades tappa bort väskan igårkväll med bankomatkort och legg bland annat. Ringde en snubbe nu ikväll och sa att han hade väskan hos sig och grejerna var kvar som tur var. Jag har tur i oturen och det är förjävla tur! Kollen.. Så får bege mig till Ryd ikväll och hämta den. . :P


Idag var det skola.. det kändes mindre uppskattat. JoJo och jag gick iaf hem hit och bytte om., fortfarande med huvet på lyset bajka vi till skolan och skulle ha modernt. Går nog räkna ut hur det gick .. :P Bästa var nog innen vi gick in att Johanna ramlar precis utanför dörren. Haha, ja koncentrationen var på topp.!
Har sovit bort det mesta utav dagen och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Antingen blire o dra till Sebbe o slappa eller tare lugnt här hemma.


Imorgon är det jobb klockan 08.00 och bilen är på service. Vilket alltså betyder att man måste ta tåg, som går en gång i timmen, och så tidigt på morgonen går heller inga bussar i lilla balleMjölby så alltså måste man ta tåget 06.30. :) Eat shit! Någon som vill vara taxi?
Slutar 18.15 och då får jag iaf skjuts hem av pappsen thank god. Då blire in i duschen och sen dra till Lickis för att äta mat o förfesta med alla tjejerna! Sedan har vi en bowlingbana bokad på CityBowl. Ska bli fett! :D

Söndagen blire lunch med familjen, saknar alla såååå mycket! Kidsen har jag inte träffat på jätte länge.. Ska bli jätte trevligt. <3


Vill bara säga att det är mysigt att mamma är hemma igen.
Jag älskar henne.. :)



Får avsluta detta blogginlägg och säga att den här dagen har varit väldigt rolig iaf.. vi är förjävliga ibland. ;D and i love it!

Lite bilder från igår

Tror det räcker till två personer.


Det går bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar