tisdag 6 oktober 2009

Girl are you ready..

Måndagen var en hemsk dag! Struntade i min sovmorgon för att åka till Norrköping och hämta mobilen hos polisen. Utan resultat! Arg, besviken och sur gick jag tillbaka till tåget och åkte till skolan. Morgonhumöret lurade kvar och det blev inte bättre på svenskan! Denna lärare börjar gå mig djupt på nerverna! Efter vi börjat ha lektion med Bild trean har våran lärare, som i tvåan blev en av våra favvisar, blivit en riktig bitterfitta. Skäller, hånar, dumförklarar, surar och är allmänt förbannad lektionen igenom. När hon DESSUTOM delar ut informationen till NP Muntlig presentation och visar grupperna som ska redovisa det under tre veckor framåt. Och jag ska alltså redovisa detta på måndag menar hon. Hon ger mig fem dagar på mig att förbereda något jag inte ens har fattat vad det är, medans andra får tre veckor. Fy fan vad jag blir förbannad.. usch. I helvete att jag kommer att hinna, svar nej. Känner inte ens för att försöka, tack för det.

Kommer hem och försöker ringa alla som möjligen kan hjälpa mig om information om mobilen. Nej men varför inte vara lite extra otrevliga idag. Kör på det, gör mig lite mer piiiiist off.
Blaa blaa.. somnade en stund. På kvällen var det dans..


Idag blev vi äntligen klara med koreografin på improvisationen. Äntligen! Man tröttnar lätt på samma låt om och om igen.. Michael Jackson - You are not alone. Efter skolan gick jag, Johanna, Sofie och Sophia hem hit. Även lilla Kingston. Vi åt ett riiiktigt mellanmål! Mellis is the shit hemma hos mig. :) Vi planerade massa inför vårat projektarbete, Lilla Jönssonligan! Äntligen fick vi lite klarhet, känns som det faktiskt kan bli rätt bra. :)

Sen sooov jaag, det är alltid gött. Sedan kom min mobil hem!! =D Äntligen! Så nu lever jag igen, kontaktbar.


Min syster är här nu, sitter i vardagsrummet och myser medans de kollar på Desperate Houswife, inte så jätte kul program. :P Vi fick iaf nyss se en liten bild på Petter och Elisabeths lille bebis i magen! :D Underbart..



Imorgon är det onsdag, efter skolan ska vi åka och kolla på en ny cykel. Min faller ju isär bara man åker upp på en trottoarkant. Sist föll kedjeskyddet.. inte bra. På kvällen ska vi till pappa och käka.


Lyssnade på en sån skön låt igår under stretchen på dansen, jag vet att jag inte borde lyssna på honom men Chris Brown! Are you ready for love.. höj rejält o njut.




Längtar till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar