torsdag 22 oktober 2009

One week ..

Igår hade jag prov i svenska b - Muntliga Nationella. Jag har nojjat och skjutit upp och inte orkat bry mig men igår vare dags och det gick bra! Så skönt att det är över, ett VG- är jag inte ledsen för. Efter skolan gick jag hem och sov, hos pappa bjöds det på taco till kvällen. Stina och Petter var också där så det var extra mys. :)
Senare åkte jag till Sebbe och slappade, kollade på Efterlyst och en film som jag inte ens minns namnet på. Men rolig var den iaf.. :D rätt svårt att hålla ögonen öppna.

Idag har vi sovmorgon till 12.00, gilla! Hade religion och sedan Eos-teater. Lekte hela den lektionen och jag låg och skratta så jag fick ont i magen som vanligt. Gick på stan med Johanna en stund efter skolan, letar och funderar förgäves vad jag ska vara på Halloween. Vet inte om min tanke är så bra.. eller kul. Blir att åka till Toys'r'us och Norrköping på lovet för att se om vi hittar något. Vill ju gå in för det.. (a)


Jag är trött nu, inte fått min powernap än och vet inte om jag ska ta en heller. Lär nog somna när jag lägger mig ner iaf. Interestiiiing!



Imorgon ska vi iaf gå ut ett gäng och det ska bli lattjo.. Pengar imorgon! Jag har 9,15 kr på mitt kort, fräsigt.



Kl: 16.46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar