tisdag 20 oktober 2009

Snaaaart höstlov!

Måndagar är fruktansvärda. Väldigt långa, trötta.. Igår vaknade jag med spänningshuvudvärk. Var ändå kvar i skolan, även fast huvudet inte riktigt hängde med. På moderna kom migränen också och jag såg bara blixtrar hela tiden. MEN, jag satte mig inte! Det gick faktiskt oväntat bra för en gångs skull.. hade saknat o träna kände jag.
Somnade när jag kom hem.. blev tyvärr inte mycket plugg till kvällen men pratade massa med mamma så fick massa hjälp.

Idag var det balett, sedan hade vi impro och jag älskar vår koreografi. Sjukt jobbig bara! På eosen fick jag sammanbrott, går verkligen igenom exakt samma steg varende jävla vecka. När fan ska folk skärpa sig?! Blir så trött!
Efter det slutade vi iaf men jag och min PA grupp gick och tränade. Jag och Johanna satte äntligen våran tjuv dans och den är perfekt! Ful, power och humor. ;D skönt att äntligen komma igång..

Jag somnade när jag kom hem, rätt förståeligt efter att haft fyra danslektioner utan lunch? I love powernaps <3 . Efter maten satte jag igång med plugget och NU är jag klar. Och då har jag ändå inte gjort en läxa tills imorgon. Mindre bra, men jag måste faktiskt sova!
Imorgon är det iaf Nationella Muntliga, förhoppningsvis. Hinner vi inte alla på lektionstid får man vänta efter lovet och det känns ju jävligt surt eftersom man stressade som ett as nu.
Aja, snart är det lov! Snart är det bara en vecka kvar till jag fyller år! =D


Imorgon äre school som sagt, träffa dadie på kvällen sen kanske Sebbe. På torsdag äre no plans, och på fredag är det heeeelg.. Open for forsläjg.



Nu är det scrubs.
För övrigt så går min klocka på bloggen fel? Fattar inte hur man byter.?! Klockan är nu iaf 23.57 och jag borde sovit för länge sen. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar