tisdag 27 oktober 2009

Shopping shopping shopping ..

Vi börjar väl där vi slutade.

Lördagen bjöd på förfest och utgång. Spelade Buzz, Sofie och jag förlorade stort, umgicks med några från Örnsköldsvik och spelade dj. Sedan blev det Sliver där livet lekte, träffade gamla ansikten som alltid är lika kul. :)

Söndagen vare upp och hoppa, familjen kom på lunch vid halv ett och senare kom släkten. En del iaf.. Mats fyllde som sagt år i söndags och vi passade därför på att fira mig litegranna då också.. Alltid mys! Fick pengar, en almenacka full med smink, dust it, jätte fina teckningar av Lisa och ett halsband gjort av Moa, rosor och en cykel (som vi ska köpa imorn). Jätte bra grejer, roligt att mamma och tjejerna är kvar också. (a) de brukar lyckas kan jag säga.
När de gick vid fem typ var jag rätt trött, vääääldigt trött. Men Sebbe var sugen på tårta så jag fick offra mig och åka dit med en bit. Vi kollade på tv och Madagaskar som faktiskt är SJUKT bra om man är övertrött. :D Drive:ade hemåt vid tre och sooov.

För på måndagsmorgonen skulle jag och Johanna åka till Norrköping. Dock blev det senare än väntat men iväg kom vi, fyfan för att köra i den staden! Världens smalaste vägar, som helt plötsligt tar slut? Och aldrig sett så många idioter köra på samma gång. Herregud, att vi kom därifrån levande.. Efter att åkt in i ett x antal parkeringshus så gick vi till stan. Jag var väldigt vilsen, förstår inte? Var i alla affärer ca 4 ggr var och kom hem med McD i magen.. och en mjukglass med lakritsströssel! Rekomenderar.. Ne men köpte faktiskt en tröja som jag tror kan passa till min utklädnad. Eller den bara SKA passa! Och en huvud accesoar som jag skrattar åt varje gång jag ser den. :D ska man klä ut sig så ska man ..

Var hemma ca nittonnollnoll och käkade, sen träffade jag Linnéa och vi knallade bort till Lickis. Som dock fick jobba över.. Vi slängde iaf på en skräckfilm senare, drack julmust och åt popcorn. Fredagen den 13e. Hur många såna filmer finns det egentligen?.. Jaja, lite jobbigt vare ibland faktiskt!
Brudarna slockna och jag kollade på tv några timmar innan även jag somnade i soffan.


Idag fick jag sova ut. :) Det gillar vi.. Träffade Johanna på stan vid fyra och letade vidare. Äntligen hittade båda två det sista som behövdes, typ! Jag köpte även en klänning till på torsdag, me like it very much. Dock måste jag nog hårdbanta i två dagar nu. (Y) Det löser sig. ;D

Ja.. torsdag då? Jag ska iaf käka middag med familjen sen hoppas jag att alla som vill hänger med ut och firar mig. (:


Ikväll tar jag det bara lugnt. Var ute en sväng med Kim och hans vän Linus förut.. nu blev jag super sömnig så kanske lägger sig tidigt. Imorgon ska jag och pappa kolla cykel, sen ska jag jobba 14.45 - 20.15. Efter det blire tårtbakning tror jag! ;D



Och på torsdag fyller jag 19 åååår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar