söndag 4 oktober 2009

Helgen.

Fredagen var mycket trevlig. Åt och drack gott hos Josefine, körde intimspel, djurlekar och barnslade oss till lugna favoriter. ;) Missade bussen in till stan men fixade skjuts.. Vi drog till platå där det var ett väldans drag tycker jag. Brudarna tyckte annat och drog, inget ovanligt att jag blir lämnad ensam på utekvällarna längre alltså. :P
Som tur var fanns det mer kul folk ute så det blev en riktigt lyckad kväll för en gångs skull.

Lördagen försvann, gick upp till fem och då var det bara att duscha och dra vidare till förfest i stan hos Malin, Johannas syrra. Jag, Johanna, Malin, Jenny och Sophia tog tåget till Norrköping - Otten. Vilket ställe! Mycket folk, bra musik och på toppen av det - Busta Rhymes. Vad jag tjatat om det ni.. Dock var han en timma sen så under tiden man väntade i folksamlningen hann det bli bråk två gånger. Flög väl några meter när de stormar in sådär, nödvändigt pojkar. Han var iaf GRYM! Jävlar så bra det var, riktigt kul! :) Kvällen rullade på, allt var frid o fröjd tills jag upptäcker att mobilen är borta. Inte jätte lätt att leta bland alla fötter och ingen bar hade fått in något. Blev att sura resten av kvällen, Bustas kompanjon försökte få mig att dra på smilbanden men det var svåååårt. En höjdpunkt under stängningen var dock Johannas ravefreakdans. ;D
Vi åt kebab och satt i en lägenhet tills första tåget gick imorse. Provade att ringa min mobil imorse och Polisen svarade. Hoppas jag! De sa iaf att mobilen fanns hos de och att jag kunde hämta den under kontorstid under söndagen. Överlycklig!
Kom hem vid åtta och somnade direkt.. sovit bort hela dagen! Mamma kom hem vid halv sex och rusar in - SOVER DU ÄN?

Usch.. smått ångest. Polisen hade stängt..

Kollar på Ensam mamma söker nu, är ju för gulligt! Imorgon blir det att åka till Norrköping innan skolan, på kvällen är det träning igen. Mer i veckan är inte mycket planerat. Förmodligen träffa pappa, träffa tjejerna hoppas jag.. På torsdag åker mamma och Mats till Italien så blir ensam torsdag - tisdag. Gött! Kim kommer hem i helgen också så blir att träffa honom någon kväll. På torsdagkväll är det "Dansfest" på Arbis, alla dansklasser på Ljunkan ses på middag och mys. Blir förhoppningsvis trevligt.. :P


Ae, ska väl göra något nu. Undrar om man kommer kunna sova inatt. Blä så jobbig söndag, känner mig tom utan mobilen..



Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar