söndag 18 oktober 2009

Skål för SexyCop!

Det var inte kul att åka till jobbet i lördagsmorgon. Kallt, tåget försenat, behöva ta taxi eftersom busstrafiken är död i Mjölby. Usch.. något som jag gillar med jobbet är iaf de människorna som ler åt en. Som pratar med en och uppskattar ens hjälp. Alla andra kan gärna bara fara ..
Efter en hel dag av att stå vare skönt att vila i bilen hem. Men jävlar så stressad jag var.
Kom hem, sprang bokstavligt in i duschen och klädde på mig för o bajka till Lickis. Tjejerna hade precis börjat käka och förfesten vad igång. Hann inte bli så mycket röj förrän vi fick besök av Lickis blodiga granne. Mindre mys.. MYS vare dock när poliserna kom och vi alla blev lika chockade av den sexy copsen som hoppade ur bilen! Haha.. jävlar. Skål för dig.. :D
Vi tog en taxi in till bowlningen och den taxiföraren var nåt one of a kind alltså! :D HEPHEP! Jag dog, blev inte bättre av att se er dumma jävlar försöka digga till Great Balls On Fire eller vare va.. Underbarre!
Självklart kom jag sist på bowlingen igen, så vi pratar inte mer om det. Gick till 55an och mötte gamla saknade vänner! Sedan gled vi mot Plaza.. och det stället är väldigt tråkigt. Om ni inte redan visste det? Fast jag hade ändå riktigt kul imellanåt. :)

Idag kom syster Sofie + kidsen, bror Petter + Elisabeth och syster Stina + Andreas hit och käkade lunch. Jag gillar det.. <3 Speciellt när vi drog fram omklädningslådan. ;D Stina och jag kollade lite film från när vi var små lite senare. Jag ääääälskar oss! :D
- SMÖET!
- TACKAARRRRRR!


Nu höll jag på o lägga foten i massa mackrester också.. tappade mackan med allt gott på förut så nu ligger det gegga lite överallt och jag bara inte orkar tvätta bort. Vart tog all energi vägen egentligen? Jag vill boxas! Jätte sugen på kickboxning.. kanske skulle önskat mig gymkort eller liknande i present också. Jag bara babblar.. trött som ett as är jag också. Jag hoppas det är sol imorgon.


Tummen ner till Daniel som åkt till Bali i tre veckor med Da Flow. Alltså missar vi dansen tre gånger i rad. Blu på det .. Hm.



Planer i veckan? Som vanligt borde jag plugga, kanske ska chockera världen och faktiskt GÖRA det också. Onsdag är det pappakväll som vanligt. Ska träna till PA't, i helgen är det lönehelg. Så vi vet väl vad det förmodligen blir där.. På söndag ska jag (och Mats) firas. Länge sen man träffade mormor och morfar faktiskt.. Mer planerad vad inte denna vecka. Helt blankt i kalendern..




På jätte dåligt humör nu så ska väl fortsätta dumglo på flugan som ligger på rygg och inte kan flyga.

1 kommentar:

  1. HAHAAHAAHHAA, smöööett! Jag måste få se snart igen, så jävla kul. Och SKÅL för sexy cop, good damn!

    SvaraRadera