tisdag 1 december 2009

Första december.

Snorkallt ute idag !! Undrar om det blir någon snö alls innan året är slut? Hoppas det, jag vill åka pulka. :)

Igår i skolan hade vi först eos teater sen resten av dagen var det PA-dag. Vi fick jobba med projektarbetet hela eftermiddagen, fick lite mer klartecken så det var bra. Jag och Sebbe kollade på How I met your mother box under kvällen, faktiskt börjat gilla det!
Idag har vi tränat till Is This It? och haft eos dans. Började med våran "bitch-dans", och jaaa.. det hoppas jag blir bra! =D
Varit hos pappa ikväll och ätit spaghetti och köttfärsås, Stina och Andreas var också där. Nu försöker jag fixa alla kläder till torsdag men nej, det gick inte bra att klippa hål i leggingsen. Får se hur jag löser det!


Imorgon är det vanlig skoldag. Efter skolan ska jag till en frisör (!) och slinga håret. Var väldigt länge sen så det behövs. Till kvällen blir det att förbereda sig, gå och sola o lite.

Var och solade med Johanna i måndags, och jag brände ögonlocken! Så himla snyggt alltså! Fick även solningen gratis för deras kortgrej inte ville fungera, inte fel. :)


Torsdag, Is This It? .
Dansuppvisning hela dagen, träffas runt 8 och repa. Första uppvisningen 12.00, andra 14.00 och tredje och sista 19.00. Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar