söndag 14 februari 2010

Balträning.

Det blev en kväll när man bara skulle gå ut och ta någon öl igår, vilket aldrig stämmer. Det blev flera.. Sofie och jag röjde på Pitch hela kvällen och hade det asbra!! Lyckad helg!

Idag skulle jag gå på första balträningen, började med att jag försov mig och vaknade av att Johanna ringde trettio min innan det började. Bra Matilda. Skönt att man bor i stan då. Vi hann iaf och jag var den enda som var själv. KUL! Satt och kollade på rätt mycket annars fick jag låna Lilje av Johanna litegrann. :) Och det gick bra faktiskt! Känns som man inte var mycket sämre än många andra faktiskt. Hjälp vilket kaos. Men det blir nog bra!
Nör jag kom hem hade mamma kommit hem med både lånemobil och lånedator. Jag och tekniska grejer går bara inte ihop. Så nu har jag en fungerande mobil, samma nummer. Dock har jag ingen annans nummer så ja..


Min alla hjärtans dag har spenderats i sängen. Bra överskattad dag! ;) Bara legat framför tvn och käkat choklad som mamma hade köpt till mig. Söt. Sjukt seeeeg idag, ska sova strax och ladda för morgondagen. NY VECKA NYA TAG! Imorgon ska jag köpa gymkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar