söndag 28 februari 2010

Lovet slut.

Tosdagen kunde inte bli mycket mer lyckad. Sjukt värd kväll! Umgicks på Lorient sedan vidare till Sliver, blev även 55an en stund. Bra bra braaa kväll!
Fredag piss dag. Men Jessica hade sin 20årsfest och det får man inte missa! Var dock inte där så länge dock pga att jag inte mådde så bra. Lördagen blev det iaf sola och sedan fixa sig till kvällen. Josse och jag drog till Kenns syster och där var det förfest tills taxin mot bowlingen kom. Mycket trevligt! Dock gick det sämst på bowlingen, som jag trodde. :P
As kul vad det iaf! Sedan vare Pitch hela kvällen. Punkt. ;P Mycket bra kväll iaf!

Balträning imorse, sjukt seg och fortf full? Bra gick det iaf, innan min tå började värka för mkt. Duktiga vi äääär! :) faktiskt. Sen gick vi lite på stan innan jag gick hem o decka, ikväll har jag proppat i mig en kebabrulle. Sjukt gott. Nu ska jag fortsätta dricka sprite och kolla How I Met.. imorgon börjar skolan igen. Förhoppningsvis träna med Linnéa efter skolan, efter det kommer Lisa hit så får vara lite barnvakgt. :) På kvällen är det street igen.


Puss och hej, jag vet inte vad jag ska säga? Tänka? Tycka? Vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar