onsdag 17 februari 2010

Sjukt stolt!

Igår dansade vi heeela dagen lång. Var sjukt grinig och trött mot slutet av våran PA träning.. kan lätt bli så när fyra viljor ska fram. Men det är bara att bita i det sura äpplet och köra ändå! Slockan givetvis när jag kom hem och drömde mardröm på natten. Inatt lär jag kunna sova, om inte alla psycho människor skrämmer mig igen.

Idag började dagen på arbetsförmedlingen, skulle få lite info med klassen. Jag vet hur man använder en internetsida, oftast, så det var en rätt onödig timme.
Gick till skolan och gjorde årets första prov, i nutida konst. Jag svarade på allt och det kändes skitbra! Så nöjd. Sen gick jag och Johanna hem till mig, åt lite mellis och drog oss sedan till Friskis & Svettis. Jag är så sjukt glad. Jag har alltid hatat att löpa, så tråkigt, jobbigt, segt. Men idag löpte jag på bandet och det var ju inte alls jobbigt! Klart man blev tomat men det var skönt att springa på ett band. Mycket mjukare och ingen större press, as nica. Ikväll vill jag åka tillbaka och köra igen!
Vi körde lite mer och tog lång tid på oss att stretcha efteråt. Sträkte mig nåt så fruktansvärt i låret, gör aj aj!
Efter ca 1,5 timme drog vi hem till mig igen. Johanna skulle slinga mitt hår igen, eller fixa utväxten. Jag kan säga såhär. Mitt hår är en katafuckingstrof! Jävla bortkastade pengar, fyfan ge mig sommar och långt starkt solblekt hår!

Jag är så sjukt trött nu. Imorgon är det Musikal, träna PA, estetisk verksamhet. Ska se om jag hinner förbi och prova balklänning. Den jag vill ha finns inte i butik men de hade en liknande jag kunde få testa och känna lite med. På kvällen blir det yoga och sen ska vi alla tjejer till Linnéa och Martins nya lägenhet. Laga taco blire också, kanon! :)


Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna tills So you think you can dance är slut. Nattiiii .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar