måndag 8 februari 2010

Ett tips. Gå inte ut och kröka när du varit och är sjuk. Det var en okej kväll i lördags men min kropp sa ifrån rätt mycket vilket förstörde humöret lite. Johanna kom hit vid halv fem och vi lagade mat. Kyckling, ris och sås. Mumma! Senare gick jag, Johanna, Sophia och Sandra till LaScala och började lite smått där. Faktiskt första gången jag är där inne. Annars har jag bara gått in genom dörren och vändt. Riktigt skön musik iaf, gamla godingar. Sen gick vi till Pitch. Väldigt mycket folk som alltid och man träffade många trevliga ansikten. :D
En höjdpunkt under kvällen var när vi stod utanför och det bliev lite tjaffs mellan några karlar och vakter eller nåt. En tjej är tydligen lite inblandad och hyter (tänk er med bred östgötska och lite sådär, brusar upp)
- Vad gööör duu? Ne nuu blir jag helt gaalen!!
Haha!

Johanna kom till mig vid lunch tid på söndagen. Vi käkade frukost och tacochips innan vi slocknade några timmar i sängen. Skönt! Under kvällen kom Sebbe hit och vi kollade på en jätte bra film, A Bronx Tale.
Idag har jag varit på vårdcentralen för att se om det finns något att göra åt min förkylning. Tog lite blodprov och sånt och fick tips om en medicin. Så nu hoppas jag att jag blir av med det!


Min mobil får alltid tuppjuck efter jag varit ute? Nu vill den inte fungera med datorn så lite bilder kanske kommer sen.
Ikväll börjar dansen igen! Skoj.. Familjen Landerholm ska även sova här inatt. Mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar