måndag 1 februari 2010

Godishäng.

Mötte upp Josse på stan vid halv fyra. Vi gick runt och spenderade pengar på diverse kläder. Kom hem med tre tröjor och ett linne, det mesta var basgrejer. OCH en stooor godispåse. :) Skulle förbi MakeUpStore och använda mina presentkort från jul också, slutade med att jag fick gå därifrån tomhänt. De tog mitt presentkort och bad mig komma tillbaka imorgon pga strul ifall man inte kan köpa i vilken butik som helst. Jaja, ingen brådksa med det men lite surt. Deras solpuder är riktigt bra!
Sen gick vi hem hit och började smaska godis, tjockt! Lickis gör oss även sällskap nu och mysnivån är hööög. :) <3


Vad finns i din godispåse?

Är fortfarnade krasslig, får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Saknar redan plutteeeen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar