lördag 20 februari 2010

Snöstorm.

Jag somnade klockan 12 igår! På en fredagkväll, jag! Det har nog inte hänt på väldigt länge, går o lägger mig senare på vardagarna. Igår var jag verkligen jätte trött. Satte på Lilla Jönssonligan och cornflakescupen vid halv tio någon gång. Alltså så jukt bra film! :D Alla kommentarer är ju så klockrena.

Imorse åkte jag mamie och sis till Friskis och Svettis vid halv tio, de gick på pass och jag ägnade tiden på gymmet. Sprang 4,8 km, sur att jag gick de två första hundra metrarna! Men jaja, jag är så förvånad och chockad och glad att jag kan. Trodde inte det. Hann inte med mycket mer för halv tolv hade jag tid hos frisören. Nu är utväxten borta och det känns förjävla skönt! Bokade tid till balen också men om den tiden funkar är ju osäkert.. det får jag kolla upp imorgon på träningen.
Efter det, som tog två timmar btw så gick jag ut i stormen igen och drog till squasch för att sola. Varmt och skönt! Sovryck var ett faktum.
Gick till MakeUpStore och spendera lite av mina presentkort igen, en concealer köpte jag för första gången i mitt liv, de hur beroende man blir av det sen. Som med alla andra produkter.
Pulsade hem genom stan och nu ligger jag i sängen, precis ätit en stadig frukost och ska nog sova en stund.

Vad händer ikväll egentligen? Oavsett så vill jag vara pigg då iaf. :)


Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar