torsdag 11 februari 2010

Myskväll!

Vilken behövlig kväll kände jag. Det var jätte kul att träffa Linnéa igen och hon visade miljoner fina kort och jag blev bara ännu mer avis! Nån gång är det min tur! :) Maten var i full gång när Josse och jag kom dit. Kyckling och klyftpotatis med grönsaker. Det var asgott som alltid när Lickis står i köket. :) Munnarna gick i ett och jag lärde mig faktiskt tycka om the för en gångs skull! Annars gillar inte jag varma drycker alls. Alltid mått illa av the och tyckt det smakat som gammalt vatten men idag smakade jag en jätte god. Asbra! :)
Krypit ner i sängen nu och väntar på scrubs, som jag tror börjar snart? Imorgon är det skola 8.15 - 17.00. Känns lagom kul, dans hela dagen förutom nutidakonst. Och jag orkar inte sitta på lektionerna mer! Nu trotsar jag min förkylning och kör bara kööör! Ligger ju efter något så sjukt. Hoppas på det bästa, orkar verkligen inte vara sjuk mer. :/

Tack för ikväll brudar. Ni är bäst och jag älskar er väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar