måndag 22 februari 2010

Träning.

Första lovdagen och jag har tränat hela dagen. Först PA från klockan tio till tre, det gick okej. Väldigt liten sal på Elsas men ja, den får funka. Ikväll var jag och Linnéa på ett core pass och det sööög! Så jävla dåligt! För det första så var det avslappningsmusik. Vem vill träna och pumpa till sånt? Ja inte jag i alla fall! För det andra så var det de mest tråkiga och patetiska rörelser att jag trodde tiden runnit tillbaka 15 år och jag hade barngymnastik. Ae fy, sen var det som sagt ett core pass. Ägnade kanske max femton min till magen vilket inte var roligt alls, pga musiken! Och tråkiga sega rörelser, man blev inget alls motiverad. Jag ville gå därifrån och köra på gymmet istället men det tyckte inte Linnéa man fick göra. ;P Vi stod ut och körde på. Aldrig igen, onödig tid.

Imorgon är det PA som gäller igen, sen ska jag prova balklänning och måste välja färg! Bestämt modell iaf, nu är det bara om det blir ljus eller mörklila.. ?! Hmm..
Mamma ska följa med och vara lite smakråd ifall hon kan det.


Astrött och kall som jag varit ikväll så är jag nu nyduschad, varm och fortfarande trött. Ligger under täcker och ska strax sova. Ser fram emot helgen !! Dagens var väl när Johanna ramlade.. två gånger! Haha, något positivt kan vintern ge en iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar