fredag 19 februari 2010

Så otroligt trött.

Viiiilken lång dag det har känts som. 8.15 - 15.30. Dans, dans, nutida konst, dans. Var två poäng från fullpoäng på provet, skapligt nöjd! Sista lektionen var sååå seeg. Jobbar med en balett koreografi på iv-valet och nej, det är inte spec kul. Inte något för mig direkt.. längtar tills Kattas lektioner.

Jag är såååå trött nu, när jag är trött blir jag sur. Jag vill inte va sur. Men mitt humör är inte det bästa. Har iaf bokat en tid hos frissan imorn. GREAT!
Sedan ska jag försöka hinna sola, träna kanske, kolla balklänningen och bestämma mig för en färg kanske. På kvällen får vi se, ska ju tydligen bli snöstorm. DRA ÅT F*****N SNÖHEL***E !!
På söndag är det iag balträning med min partner för första gången! Ska bli kul!! :D


Kan man sova bort hela fredagen?
Ska nog ägna mig åt dessa pöjkar.. PA:t ska snart vara klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar