fredag 5 februari 2010

Fredag!

It happend again!
Skriver ett lagom långt inlägg och datorn hakar upp sig och jag blir tvungen att stänga av allting då tangentbordet inte lyssnar på mina fingrar! Så irriterande..

Det är iaf fredag och jag är fortfarande sjuk vilket är riktigt jobbigt. Sprutade nyss in lite nässpray menthol och jäklar, ögonen tåras. Så himla starkt, men nu kan jag iaf andas normalt igen. :)
Var med och dansade lite på estetisk verkamhet-lektionen. Jobbar fortfarande med kontaktimpro och det är rätt kul faktiskt. Ibland lite svårt men man lär sig! På morderna kände jag att kroppen sa emot och huvudet höll med. Blev sämre så fick sitta resten av lektionen, surt! Saknar att dansa..

Nu är det iaf helg och jag skulle egentligen jobba imorgon men fick "sjukanmäla mig". :P Känns inte sådär jätte bra att stå och snora bland massa kunder, så bäst att vila upp sig och bli frisk! Ikväll blir det att träffa lustigkurren själv, vad som hittas på, only the time can tell.
Måste anmäla mig till balen iaf! Herregud så mycket strul jag haft det med det.. Fixar till Johanna men glömmer mig själv.. visst hade man väl i baktanken att det kanske skulle bli svårt att hitta en balpartner bland 91erna då alla mina kompisar dansade förra året. Men inte trodde jag det skulle bli SÅ HÄR besvärligt. Jag tar då för mycket för givet och är alltid ute i dålig tid. :P Men som det ser ut nu finns det lite ljus i tunneln och min käre vän vill och kan förmodligen dansa. :) givetvis bor karln inte i Linköping för tillfället men det hoppas jag kan lösa sig ändå. Balen är ju något man sett fram emot hur länge som helst! Iaf jag, sen min syster dansade och då var jag lixom typ 3 år! Ae, för mig är det bara något jag vill och ska göra i livet. :)


Sofie.


Stina.

1 kommentar: