lördag 13 februari 2010

Knasig mobil och popcorn.

Igårkväll drog jag, Josse och Lickis till Sabah för förfest och mys. Väldigt bra start för kvällen! Vi tillbringade resten av kvällen på Pitch och fy tusan vilket drag! Länge sen man stod på dansgolvet och verkligen röjde och det hade jag saknat väldigt mycket kände jag. Det var en sjukt kul och lyckad kväll! :D

När jag kom hem vid halv fyra inatt skulle jag envisas med att sätta på datorn.? Hade den i knät iaf, och somnade. Imorse låg den sne på golvet. Mindre bra, mitt Ä är redan trasigt också, lös. Och mobilen var fucked också. Den fungerar inte alls nu för den vill inte laddas. Ah helstörd. Trött jag blir..

Nu käkar jag popcorn, kollar på AFV och skrattar i min ensamhet. Ser ut som en hemmakväll..Förut idag var hela syskonskaran varit här plus mina syskonbarn. Ätit mat och en semla, spelat monopol och pratat resa. Hoppas vi kommer iväg om några år. Boda Borg blir det i April iaf, sjukt kul! Får ta ett nytt foto med lille Alfons och hans kommande syskon en dag också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar