söndag 2 maj 2010

Bodaborg!

Idag var hela familjen i Oxelesund på Bodaborg! Det var jätte roligt, verkligen. Tyvärr blev det inte några bilder eftersom inga lösa föremål fick följa med. Men kan säga att det roligaste var när far min skulle balansera på en tunn bräda som satt fast med kedjar till både taket och golvet. Alltså väldigt ostabil fast ändå inte. Men han gled runt där och skrek som en liten flicka. =D
Vi körde gärnet och i slutet följde jag med på Superbanan. Värsta jag gjort i hela mitt liv, trodde jag skulle dö. Man tror ju det om man är nära att trampa/ramla på det röda golvet. Fyfan så rädd! Blåsor, träningsvärk, blåmärken, sår. Det vare värt! :D
Jättenöjd med dagen, efteråt var man väääldigt trött.




Natti. Måndag, 3e maj. Ny månad, ny vecka, nya tag! Nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar