tisdag 25 maj 2010

Dag på stan.

Imorse hade teater 3orna teater ute i Landeryd som vi var och kollade på, utomhus. Kallt! Men de var jätte duktiga, verkligen.
Jag och Josse har gått på stan idag och letat det ena o det andra. Kom hem med tre linnen, en jeansskjorta, ett par heels, mascara, puder, en bikini. Kill linnen är så mycket snyggare än tjej linnen, oftast. Gilla! Även hämtat min balklänning så nu är den äntligen hemma!
Nu nördar jag musik.. känner lite små ångest för att skolan snart är slut. Det är verkligen inte långt kvar. På fredag är det två ynka veckor kvar tills vi står på flaket och skriker oss hesa. Mamma påminner om arbetsförmedlingen, jag kommer på att jag måste skicka mitt CV till butiker här i Linköping för att slippa pendla, vet att jag är sent ute. Vill ha en egen lya, men för vilka pengar? Bor ju ändå i stan, onödigt? Vad ska jag göra i sommar? Alla ska ju jobba? Jag också men inte jämt.. tror jag.?! Jag vet inte.. man kanske inte ska veta allt.
En sak vet jag, jag vill dansaaaaa.


SAVE ME - AIDS fashion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar