tisdag 18 maj 2010

Tävling!

Jag har skrivit om mitt otroliga sug på grillchips på bloggen, men här kommer det. SÅ HIMLA SUGEN! Det var så länge sen man åt chips, grillchips. Med dipp. Så himla gott! Men jag har försökt stå emot och lyckats hittils och ska banne mig göra det till efter studenten! Är målet iaf, om jag lyckas får vi väl se.. då blir det svull!!!
Hittade den här tävlingen och kände att, varför inte?! =D Passar ju mig perfekt kände jag, för mig är det allt eller inget! Något jag tycker är helt fenomenalt bra också är att det är ugnsbakat, mindre fetthalt men samma krispiga goda smak. Underbart. Då kan man svulla rejält. ;)
Klicka på länken för att tävla! :) http://www.moviezine.se/olw

Jag älskar Sex and the City, har hela boxen och följer det jämt när det går på tv. Serien ska ju börja sändas igen!! Med gamla avsnitt då men de är ju så jäkla bra! :) Har sett filmen och tyckte den var jätte bra faktiskt, är sugen att gå på premiären av Sex and the City 2 27e maj. Den verkar vara skitbra på trailern som visats.

Jag tror att alla tjejer känner igen sig i nån av karaktärerna. Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda, iaf jag. Kanske därför serien är så himla bra! Alla kan relatera sig till deras liv på något sätt, det gillar jag. :)

Kan tänka mig en toppenfilmkväll med massa vänner, Sex and the City boxen + filmerna och varsin chipspåse i handen. Det skulle vara wonderful!! :)

2 kommentarer:

  1. Vill du gå en barkurs efter din student så du kan resa runt i världen?? =)
    I så fall har jag en jätte bra reklamlänk på min sida som du kan anmäla dig på. =)

    SvaraRadera