måndag 24 maj 2010

Slingat håret.

Hade en lektion idag, iv-val, där vi bara hade utvärdering och betygsnack. Haft Dansträning som de kallar det, Wallmans Salonger ingick bland annat sen har vi haft step, lite balett, raggeaton och salsa. Det är två kurser i ett, fick MVG i båda. Glad tjej! :)
Efter skolan gick jag på stan, letade nya balskor och hittade ett par vita, vanliga, tråkiga. Men de ska ju ändå inte synas så whatevvaaah. :) Bytte även handskarna och fick sms ikväll att min klänning var färdigsydd. Pinsamt att be de sy om nu när jag har lägre klack på dessa skor, jajaa.. a girl gotta do what a girl gotta do. Hittade även ett halsband, örhängen och ett par solglasögon. Mina försvann på Saga eller nått?

Resten av dagen spenderade jag på balkongen och stekte! Så jävla varmt och skönt, älskar att somna i solen. :) Sen hade jag tid hos frisören så varit där och fått min utväxt slingad o så.. blir så sjukt blondt efter man varit där. Aja, det blir nog bra.


GRATTIS till Johanna som tog körkort idag! =D Så braaa du äär, vad glad jag blev! :D Träffades precis och pratade lite.
Imorgon ska vi kolla på teater med klassen, mer än så är det inte. Jag ska förbi Bröllopshuset iaf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar