onsdag 12 maj 2010

Igår var det exakt en månad kvar till studenten, kändes sjukt. Så himla fort den här terminen har gått. Varit på stan i veckan och IDAG äntligen så hittade jag det jag behövde, iaf lite utav det.
Trotsade min vilja att inte köpa något i butik för jag helst vill ha nåt jag garanterat kan vara ensam om, men efter flera försök att beställa från internet gav jag upp. Hittade en jättefin vit studentklänning på Bikbok. Den blir det, mamma var jätte nöjd! :P Sen körde hon iväg mig för att hitta balskor också, även fast jag tyckte det var heltomt på stan. Åkte till Tornby, var på DinSko i kanske tjugo min och åkte hem med ett par enkla pumps med lite guld på. Ingen farlig klack men ändå litegrann. GÖTT!
Fick ju sms idag att man balklänning har kommit. IIIIH! Ska dit på fredag som det ser ut nu. :) spännande.
Var hos Linnéa igår och hon provsminkade mig till den stora baldagen. Blev jätte bra! Tur att jag har henne. :) Lickis var även där och myste.

Imorgon är det röd dag men klassen ska ses med Katta och repa till slutföreställningen. Så sorgliiigt det kommer bli. :( Ser väldigt mycket fram emot den iaf. Annars inga planer alls för den kommande helgen, ovanligt nog. Det kommer upp något hoppas jag. :)


Vill ha min skyhöga femtoncentimeterklackar till studentklänningen! Var så himla snyggt, men det kommer väl aldrig att gå? :/
Bilder kommer imorn, har ju min systers mobil nu och den tar inte kalasbra bilder direkt. Ikväll har jag annars kollat massa till min studentpresent. Vet vad jag vill ha men kommer aaaldrig att få det. Sjukt sugen nu!! :)
Somna till Scrubs, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar