fredag 7 maj 2010

Oerhörd smärta!

Denna vecka har innehållit lite av varje. Gymmade överkropp med Linnéa i tisdags, vi skulle gått på aerobics men när vi kika in och såg de töntigaste rörelserna plus typ 4 pers valde vi att springa därifrån. VAD VAR DET? skriker receptionisten. Linnéa - Eeh, jag kom på att jag glömde en sak hemma!
Jag är så sämst på att hålla mig för garv när sådant där händer. :P Vi drog iaf till Tannefors och gymmade istället. Rolgiare än förväntat faktiskt.
Efter min runda runt ån på morgonen hade jag även lyckats få en mysig vattenblåsa på hälen. DEN VAR GROTESK! Fyfan, större har jag aldrig sett, usch usch.
Onsdag vare full rulle. Balett, nutidakonst. Sofie och jag redovisade, skönt o ha det gjort! Drog till stan och letade balskor, gick sådär. Cykla hem igen, cykla till gymmet och gjorde ben med Linnéa, skönt. Cykla till pappa, åt mat. Cykla till Linnéa och Martin och träffade där Lickis och Jessica också. Hade en mysig kväll. (L) Hem, slockna.
Torsdag hade vi bara esv där vi pratade studenten (som vanligt) mer än halva tiden. SÅ HIMLA PIRRIG! =D Sen repade vi till slutföreställningen med Katta. Gick braa.
Igår fyllde även min kära största storasyster år. Så vi åkte dit till kvällen och åt mat och gott. Spelade fotboll i vårkvällen och gjorde pärlplattor.

Idag har vi dansat HELA dagen. Nutisakonsten var inställd så vi repade på den tiden. Innan det vare modernt och esv. På iv-valet körde vi salsa igen. Jätte roligt faktiskt. :) Efter skolan träffade jag Mattias en stund på stan, världens gulligaste. Jag blir som en liten flicka när han berättar om hans nyfunna kärlek! Så "inte" Mattias lixom. ;P
Efteråt träffade jag Stina på friskis, vi körde Ki Box pass. Lika jobbigt som sist, men fyfan så gött o slå! Tänkte på en viss person, då gick det bättre. :) Jätteskönt pass!
Vad min rubrik grundar på så är det min kära mage. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt en sån fruktansvärd träningsvärk som jag har haft. Från tisdags! Och jag har det fortfarande! Jag fåt ont bara jag sträcker på mig minsta lilla, skrattar, hostar. Hoppas jag tränade bort det onda på boxen ikväll men det är olidligt alltså. Det smärtar när jag står i planka, situps osv. INTE bra. Så begränsad man blir. :P

Now im home, kollar Talang och längtar efter duschen som jag inte orkat ta mig in i än. Har hela kvällen på mig så.. blir lugnt ikväll. Ska jobba imorgon 8 - 18.15. Jag är sådär småsur nu för jag inte lyckats tigga skjuts hem. (a) Men tågen hem går ju bara hel varje timma så får ju sitta och vänta hur länge som helst, och jag som vill hem och.. ja, vad jag nu ska göra. Blir antingen hemmakväll med kidsen som ska sova här eller utgång med Sophianegrowoman och gänget.


Allt för mycket att läsa, men vem tvingar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar