onsdag 26 maj 2010

Sista skoldagen.

Jag tycker inte om min studentklänning lika mycket längre.. haha. Ovanligt för o va mig? Ne, jag tycker dem är tråkig faktiskt.. hur ska man piffa till den? Smycken, jo.. men vad för några? Inte hittat skor än heller.. blir en shopping dag imorgon också. Johanna och jag ska åka till Norrköping. Hon måste ju utnyttja sitt körkort lite.. ;)
Nyss klicka jag hem lite grejer från nelly.com. Det är ju fraktfritt och väldigt mycket billiga bra grejer så jag passade på. Ett skärp, ett halsband, ett läppstift och två par trosor. Bra grejor!
Pengarna bara tar slut.. och jag orkar inte tänka på konsekvenserna. :)

Idag hade vi betygsnack o baletten, jag fick MVG! Trodde jag inte, jätte glad! :) Sen gjorde jag ett muntligt religions prov, alla rätt så nu blir det ett G där. Skönt! Sista lektionen var nutidakonst, nu är det slut. Inga fler lektioner EVER med klassen. Buhu.. :P
Men vi har ett fullspäckat schema ändå! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar