söndag 16 maj 2010

Summer is here to stay?

I lördags var det sommarväder hela dagen, så otroligt skönt! Efter jobbet hade jag lyckats glömma kortet hemma och hade inte tillräkligt med kontanter så satt och funderar på station hur fan jag skulle ta mig hem. Väldigt tur att mamma hade "vägarna förbi". :P Matilda i ett nötskal.

På kvällen gick jag till Josse och Kenns nya lya i stan, himla fint ni! Jag, Josse, Kenn och Andy satt och drack lite öl och snackade skit. Pratade med några grannar till de över balkongerna och slutade med att vi gick dit en stund. Jag lyckades ta sönder deras toadörrhandtag så vi kom knappt ut. Bra!
Senare gick vi fyra ner mot ågatan och Pitch, som jag egentligen inte ville till men blev nedröstad. Fy fan så dött det är där nere nu för tiden. Satt mestadels där uppe och träffade kul folk. Gick till Platens en stund där man också såg några bekanta. Jag tycker Linköpings krogar måste rusta upp dig lite, allvarligt talat. Det är samma grej jämt känns det som, ha lite mer teman, fester, tävlingar eller va fan som helst så man får lite varation. Annars var kvällen mycket trevlig igår! :)
Tråkigt att min nuvarande mobil har 2,0 megapixel kamera så inga bilder alls dock, kuuul! Bild för några sommar sen.


Imorgon är det uppdansning i jazz, lycka till, det behöver jag. Annars ska vi repa hela dagen i stort sett. Ser jag fram emot. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar