söndag 9 maj 2010

skitdag

Lördagens jobb gick bra. Jag och Patrick jobbade bra tillsammans, kul med en glad kollega som pratar med en om mer än arbetsuppgifter. När jag kom hem var kidsen här, för söta ungar. Åt taco och spelade labyrint innan jag hoppade in i duschen och de stökade ner hela mitt rum genom att prova alla mina skor, kläder, kolla på när jag bytte om tusen gånger och frågadade hundra frågor, gå catwalk, sminka sig, plattade håret. Drog fram ALLT. Men jag älskar de ändå. :)
Moa 10 år - Men Matilda, jag förstår inte. Var naturlig, du är fin som du är, du behöver inte sminka dig.
Så gammalmodig, så söt! Älskar er alla!


En bild från mammas födelsedag.

Jag och Sofie gick hem till hennes brors flickvän och hennes vän. Hann inte vara där så länge innan vi gick till stan och spenderade kvällen på Platens. Bra drag. Efterfestade i Ryd igen och det slutade med att någon snodde min mobil. Alltså nån av de jag var med, vad är det för stil? Hört talas om skillnaden på ditt och mitt, respekt? Försov mig till balträningen som började kl 9.00. Var sur, arg, ledsen, förbannad, besviken.. på mig själv.
Träningen gick ändå okej även om det blev mindre tid än vi tänkt.
Dagen har innehållit skit. Mår sämst, lyckas alltid svika min familj, halva dan har man legat o tjutit eller fått utskällning. En värd en. Hatar detta, allting går in genom ett o ut genom det andra. NÄR ska jag fatta?
Snopp.
Förbannade skitdag. Spärrad, polisanmäld, 5000 spänn åt helvete. Femte mobilen jag tappar/blivit snodd. Spyr på min spegelbild idag.

För detaljerat inlägg, men jag har ingen o prata med just nu så. Live with it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar