söndag 30 maj 2010

Mors Dag!

Var i Norrköping med Johanna i torsdags, hittade en tröja. Vi skulle kolla vad Hageby hade att erbjuda, men det var en stor besvikelse.! :Pså istället åkte vi till centrum. På kvällen gick jag, Josse, Hanna, Malin, Hille och Madde till Platå och hade det riktigt trevligt! Josse och jag gick vidare till Sliver där det också var jäkligt kul!
Jobbade igår, tråkiiiig, seeegt, människor skäller och är sura vilket jag förstår. Skäms fan för att stå i den kassan. Jaja, kvällen spenderades först hos Hanna med folk, sedan Hamnfestivalen, Platå, LaScala, Platens, efterfest. Låååång daaag, inte konstigt jag slockna tycker jag.
Vid nio drog jag hem iaf och somnade på balkongen i försök att sola.. vakna halv tre. Känner mig inte riktigt fit for fight om man säger så..

Det är iaf mors dag idag, har färgat mamies hår och snart kommer Petter, Elisabeth och Alfons och Stina hit på middag. Älskar dig mamma! Ikväll ska jag träffa brudarna, saknar er. Behöver er. :)


Fick ju ett SJUKT erbjudande igår också, som jag är sååååå taggad på!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar