fredag 14 maj 2010

Provat balklänningen.

Igår var jag, Josse och Linnea (Blondy) på 55an och tog oss några öl. Träffade några kompisar till Linnea och spenderade sedan kvällen tillsammans med de på Sliver. Drag!
Idag följde Josse med mig till Bröllopshuset, min balklänning hade kommit och det var dags att fixa måtten. Dock fick jag beslutsångest med handskarna. Har sagt svarta hela tiden, köpt svarta skor osv. Men nu blev jag så himla osäker, köpte ett par iaf men vad blir egentligen bäst?
Hade ju glömt hur klänningen såg ut och allt och blev chockad när jag såg hur rosa den var. Det jag sett innan var ju bara en lite tygbit.
Wellwell.. watcha think?




Imorgon ska jag jobba 8.00-12.00, sedan blir det sola. Kanske träna?
På kvällen hoppas vi på sol för Josse och jag blev sugna på att dra ihop ett gäng och grilla och götta oss! :)

2 kommentarer: