söndag 23 maj 2010

Meet Met Moved

Nu är dansföreställningen över och det gick helt okej, den första gick sådär men sedan gick det bättre och bättre så sista körde alla järnet! Tårarna kom under applådtacket, usch. Det var väldigt känslosamt men fyfan så stolta vi ska vara över oss själva. Så himla roligt det är att tänka tillbaka på alla föreställningar vi gjort tillsammans. De bästa tre åren i mitt liv, även om man har klagat på skolan så kommer jag sakna den som fan om någon månad när man får gå till jobbet och sitta still istället. Ne usch sånt tänker vi inte på än!

Till kvällen gick jag till Linnéa och Martin som satt på Mörners. Tog en öl där och väntade på Jessica som skulle gå rännstensgång och guuuud så vacker hon var! Börja tjuta, jävla känsliga person som jag är. :P Efter att ha pussats med henne gick jag till NH och mötte upp klassen. Vi satt och pratade om allt möjligt, drack öl, lekte lekar, skrattade och hade det bara väääldigt bra! :) Blev en tidig kväll för att vara Matilda, kom hem till tre. (Y) Bra kväll, love you bitcheees.






Idag har jag och Kim tränat bal i fyra timmar. Jobbigt, kvavt, äckligt, kladdigt men riktigt roligt för en gångs skull! Koncentrationen var sådär men det gick ändå väldigt bra tycker jag. Inte långt kvar nu.. har också bestämt mig för vita handskar. Lämnat tillbaka skorna, glömde dock att de har ju sytt upp klänningen till de, så måste hitta några i samma höjd men vita imorgon. Efter träningen idag och lång dag igår så är jag rätt trött nu.. ska försöka plugga till ett religionsprov jag måste göra i veckan sen har vi en essäuppgift kvar, sen är det klaaaart. Betygen sätts på fredag, då äre fest.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar