onsdag 23 december 2009

Dan före dan.

Känner mig sjukt halvdöd. Usch.. Sov länge idag, började jobba vid fyra till stängning. Jag vet inte vad som har hänt med mig men ibland lägger mitt huvud bara av? Igår kom det upp för mig att jävlar, jag måste bli klar med julklapparna. Igårförrgår fick jag reda på att jag skulle jobba idag med så planerna sprack ju direkt. Ett minus till är att jag verkligen inte är en morgonmänniska. Även fast jag egentligen måste så.. nae. Så efter jobbet fick jag handla mina sista julklappar. Klockan nio kvällen innan, fyfan jag skäms. Ska bli förbättring inom det området. Nu är jag klar iaf och får slå in och pyssla med det imorgon.

Imorgon är det julafton för er som missat, jag är en av de. Den kommer tillbringas hemma som vanligt, dock blir vi vädligt få. Mamma jag och Stina, Mats kommer till kvällen. Vi ska bara ta det lugnt, äta lite julmat, kolla massa julfilmer och käka choklad. Ska bli skönt faktiskt, känns inte som jag kunnat slappna av alls på det här lovet. Jobbat mer än jag var beredd på.. På juldagen ska vi äntligen fira jul med hela feta familjen. ÄLSKAR! Pappa, mamma, min fyra äldra syskon + tre "partners"(?) :P , tre syskonbarn och fjärde i Elisabeth's mage. Så spänd på när den lille ploppar ut. Ännu har den inte visats sig iaf och beräknade tiden är ju faktist förbi.
Spännande! :)
Ska bli riktigt mysigt på juldagen! På kvällen ska jag träffa mina fyra chicks, dela ut julklapparna från den hemlige tomten och dricka gott. Senare får vi se vart vi tar vägen, ingen biljett köpt någonstans. Förra året var det faktiskt inte speciellt kul. :/ Aja, jag tror lätt det kommer bli asbra bara jag har mina nära och kära omrking mig.
Nu är jag jäääätte trött, halvkollar på Love Actully och dricker svart vatten, som jag faktiskt börjar gilla! Skönt det. . Man kanske ska sova så det blir julafton fortare. Önskar er alla en riktigt God Jul, ät gott och älska mycket!


Btw, yesterday was awesome..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar