måndag 28 december 2009

you make me crazy

Juldagen.
Jag, Josse, Linnéa, Lickis och Jessica firade lite jul hos Lickis. Delade ut julklapparna och min hemliga tomte var Jessica. För andra året i rad. ;) Blev iaf väldigt nöjd. Vi förfestade och livade upp stämningen till resten av folket kom och det var riktigt trevligt! Vid halv tolv kom jag, Josse och Blondy in till stan och drog till Platens. Det var helt okej där, inte så mycket folk men de som var där räckte. Jag har haft roligare.. När man inte fick komma in mera drog jag till Pitch och träffade alla möjliga folk. På vägen hem blev jag snöbollsterrad, i huvudet minst sagt!
Annandagen.
Blev ingen vila här, upp och hoppa för att åka till mormor och morfar på julbord och fika. Fick någon present som vi sedan bytte tillbaka för pengar. Mer värt.. :P Var där hela dagen, resten av släkten kom och vi fikade litegranna.
Söndag.
Jobbade 9.00 - 18.15, det var väldigt lite folk så tiden gick skapligt långsamt. Men vi klarade oss igenom dagen bra och söndagar ger bäst med cash så det är bara att tacka och ta emot. Jag som trodde jag äntligen skulle få mitt jullov nu men icke, imorgon blir det att jobba kväll igen. Lika bra att passa på när tiden finns iof, men har sovit ut max två ggr på det här lovet så, mjaaaau.

Annars så har helgen varit great!! :)

Idag blev det liten sovmorgon efter att ha somnat om ett flertal gånger. Sedan mötte jag upp Johanna på stan, fy fasiken vad mycket folk. Jag får klaustierfobi(?) bara när man försöker gå igenom en butik. Hjälp.. Hittade iaf en eventuell nyårsklänning, en liten blåsa i lila. Har jag fastnat? en halsduk och en väst. Efter en fetig lunch på kebabbaren gick jag och solade. Köpte ett sånt där solkort nu så man kan få liten bränna innan solen och våren kommer. Bal snart ju!
Ikväll blev det en mysig middag med familjen i detta hus, sen har jag bara pysslat här hemma.


Imorgon blir det nog skridskoåkning med Johanna i Stångebro. As kul! =D äru sugen ere bara o hänka. Sedan som sagt jobba till stängning.
Nu ska jag se om min godispåse hade nåt mer gott o bjuda på, bonsooiiir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar