fredag 18 december 2009

Träningsvärk.

Igår var det torsdag, numera även kallat lillördag. Klassen hade pratat ihop sig lite och vi var sugna på att gå ut tillsammans och fira att det var jullov. Jag bjöd hit Johanna och Sofie för lite förfest, drog oss mot ågatan redan vid tio för att mötas upp på 55an. Ja, det blev bara vi tre och Madde, Lisa och Jennifer. Hehe, men det var trevligt det! Satt där ett tag sedan gick vi till Sliver. Det var en asbra kväll som vanligt, hemvägen var sjuk. Jag och Johanna skrattade oavbrutet från Ågatan och hem till mig, det tog en timma att ta oss hem. Behövde stanna för att inte ramla ihop av asgarven, gick omvägar, bytte skor, tiggde skjuts av några randoms tvåhundra meter från mitt hus, pratade oavbrutet om DarinFans, norrläningen. Om och om igen och det var lika kul varje gång. Har sjuk träningsvärk i magen idag. Underbart! :)

Imorse gick vi till Café M där delar av klassen var, blev lite fika och sånt innan vi fick gå på jullov, än en gång. När jag kom hem igen så somnade jag, sov bort resten av dagen. Mycket skönt. Ikväll var planerna att käka middag och bowla med jobbet. Tyvärr känner jag mig inte pigg alls för det, speciellt inte eftersom jag ska jobba imorgon. Är väldigt trött men precis när jag sagt att jag inte skulle komma fick jag ångest. Men det kommer fler gånger.. :)


Fick en chokladtomte av Tesse. :)


Mamma hade en sprite under sängen som jag får gotta mig med ikväll. Undrar hur många gömställen hon har för mig egentligen. :P Måste göra en uppgift i religionen också men fyfan, orkar ej. Ska försöka iaf så man blir av med det.


Imorgon. Jobba 8.15 - 18.15. Planer till kvällen?
Söndag. Julhandla!
Måndag. Jobba 13.45 - 20.15.



Har ni tråkigt ikväll, ring mig. Det lär jag ha ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar