tisdag 15 december 2009

Fika mys.

Å jag hade saknat mina sweetiiiies. Vi tog oss alla en fet kladdkaka på Café M eftersom Linnéa påstod att det var kladdkakans dag idag. Bra ursäkt lixom?! Satt där några timmar och pratade, skrattade om allt och inget som vanligt. Det var väldigt mysigt, längtar tills vi delar ut våra julklappar. :)
Alla har en person att köpa till, ingen vet vem. Man vet bara den man själv ska köpa till och på juldagen får vi reda på vem våran hemliga tomte är. Sweet!

Ikväll har jag försökt plugga, eller inte jobbat ihjäl mig. Tycker det är så sjukt tråkigt och är det svårt också så blir det ännu mer tråkigt. Skolan har bara blivit tråkigare med åren och det förklarar också att det gått sämre i teoretiska ämnena. Trodde aldrig det skulle stå ett IG i mina betyg, förrän förra året då kulturhistorian kunde dra åt fan. Även matte B men det blir jag klar med innan studenten. Besviken på mig själv när jag tänker efter. Orken har bara försvunnit, fokuseringen har varit på annat. Antar att det lär slå tillbaka på mig en vacker dag, det skulle inte förvåna mig. Den smällen får jag ta då . . eller slå tillbaka.



Skolavslutning, tror vi slutat 1an här. 2007..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar