tisdag 22 december 2009

Hostaa.

Trött jag blir, så himla jobbigt o bli småsjuk. Hostat ett par dagar nu och det verkar inte bli bättre.. suck. Var så himla sjuk förra året vid den här tiden, under flytten den 28e, sjuk på nyår.. Inte kul!

Gick okej att jobba igår, kom inte därifrån förrän tio i bara! Tog nästan en timma att räkna kassorna, men hem kom vi till slut. Fick också reda på att jag ska jobba imorgon igen, man får offra lite. Känner mig dock stressad med julklappar och nyårs outfit!

Idag mötte jag pappa, Karin, Sofie och Stina på Yogi och käkade lunch, frukost för min del. Det var starkt och gott. Sen gick jag lite på stan med Stina, sen med Johanna. Hittade såklart inte allt så imorgon blir det att åka till ikano innan jobbet.
Ska förmodligen träffa Johanna ikväll, ska ta lite brinner nu och försöka piggna till.
I övermorgon är det julafton.! :)


(brinner = breakfast for dinner, brinner. alla scrubsfan ska veta detta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar