tisdag 15 december 2009

Vi ser det snöar!

Så mysigt med snö! Jag tycker det är jätte mysigt att straska runt när det är helt vitt ute, fint. Hoppas det inte bli blask allt för snart, och att det blir en vit jul!

Kollade på inspelningen från föreställningen idag, media suger kan jag säga rakt ut. Fy fan så dåligt, inzoomningar hit och dit som förstör hela framträdandet då efekterna är i helhet. Aja, får vara nöjd med det som var iaf.


Nu ska jag traska till stan och ta en fika med flickorna. Inte träffats på jätte länge, sen första advent(?). Det ska bli sketa nice iaf, prata om allt, få uppdatera sig lite. Heeehee, sedan ska jag nog gå förbi någon affär en snabbis. Mitt svarta nagellack är slut, min halsduk försvann i Slivers garderob för typ 1,5 månad sen, har inga vantar.. Ja, börjar det bli kallt så gör det!
Ikväll ska jag färga mammas hår och plugga, prov i religion imorgon. Jag bryr mig inte om Buddah!! fuck off ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar