måndag 21 december 2009

Strax efter jag skrivit det senaste inlägget somnade jag. Vaknade till då och då, gick upp vid sju ikväll. Skönt som fan! Har spenderat kvällen framför tvn, kollar på Blood Diamond nu. Bra film faktiskt. Får se om man kan sova något inatt, hoppas på det.
Imorgon ska jag jobba kväll, sedan blire chill. :)

Förresten har vi "bytt upp oss" till en ny bil. Lite större och nyare, en röd. Fortfarande en liten Kia, har inte kört den än men väntar nog till efter snön är borta. För mammas skull.. ;P

Jag älskar reklamen med Simon & Thomas när Thomas kastar en pappgrej på Simorn. Haha, lättroad.


Jaha nehe.. nu blev jag lite pirrig. Imorgon väntas Elisabeth föda och jag ska äntligen få bli faster. Man vet aldrig med bebisar i magen men det närmar sig kan vi iaf säga! Stor som ett hus, underbart. :) Vi vet alla hur länge ni väntat och jag är så sjukt glad för eran skull. Ae det ska bli så himla roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar