onsdag 30 december 2009

Idag åt jag och syster lunch hos pappa klockan tolv. Köttbullar, potatis med sylt och sås. :) Sedan mötte jag Johanna och vi traskade till Stångebro. Rätt för mycket folk för att vi skulle kunna slappna av, man känner sig ju inte så stadig på ett par skridskor längre. Har ju faktiskt gått i konståkning som barn och åkt år efter det också, men nu är det dåligt med de rutirerna. Iaf, självklart kommer Corren fram medans vi försöker knyta skridskorna. Hej får vi fota er sen? Nej tack!! Han babblade på och sa att de förmodligen fotar oss ändå sen, sen kommer en kamera upp i nyllet. Efteråt går vi bort en bit, nej men då passar han på igen och ska ta kort när vi sitter och taggar för att ta oss upp på isen. Fyfan, hoppas jag slipper komma i tidningen igen. Att vara omslaget förra sommaren räckte, hjälp..
Det gick väl sådär att åka, asgarvade åt Johannas snygga stil. Men vi ramlade inte en enda gång! Stolta var ni när vi gick därifrån. ;)

Ikväll har syster varit här. Fikat, spelat yatzy, ätit upp mammas choklad, lyssnat på musik och pratat om alldeles för konstiga saker. Mysigt hare varit. :)

Nu är jag så trött att jag skulle kunna ta en nap. Gick upp 11 lixom!.. Imorgon blir det stan lite, sola, sen förbereda sig inför kvällen. Som fortfarande inte är helt bestämd. Blir iaf jag, Sofie och Johanna hos henne på middag. Sophia har gått och gömt sig..? ;D Ska bli skitmysigt iaf!


DRA ÅT HELVETE DATORJÄVEL! KAN MAN HATA NÅGONTING MER? GÖR FAN INGENTING RÄTT. DRAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar