lördag 12 december 2009

Lördag, Lördagkväll.. !

Oj vad stressigt allt har känts de senaste dagarna.

Torsdagen rullade på fort i skolan, religion och eos-musik. Sedan åkte jag och Sophia med Johanna hem, kollade på tv och myste. Väntade på att Johannas mamma skulle komma hem så vi kunde åka och göra lite ärenden. Bland annat for vi till IkanoHuset för Johanna skulle ta hål i örat. Tiden gick bara snabbare och snabbare, när vi var klara där skulle vi hem till Sophia och lämna några plattor öl. Sen skjutsa hem Johanna för att sedan ta bussen hem. Tanken att åka till Lickis fanns inte med längre vilket var riktigt surt men vid halv åtta kom jag iaf hem och hoppade i iiiiilfart in i duschen.
Jag och Johanna åkte senare till Sophia där vi hade en mysig liten förfest, det var en väldigt rolig kväll på Sliver. Hände som vanligt något knas och slutade med att vi kom hem till Sophia vid halv sex, hela och belåtna! Väldigt bra att man kan skratta åt alla bravader, det är ju trots allt bara väldigt roligt!
Det blev att äta frukost och bädda ner sig i soffan men täcket över sig, satte på Sagan om ringen som jag aldrig sett och jag kunde tyvärr inte hålla ögonen öppna. Försökte förstå och vilja se den men, nae..







Hemma hos Sophia gör man iaf toast i ett våffeljärn!

Fredagskvällen spenderades på CityBowl bland annat. Först åkte jag till Sebbe där han och Mange låg deckade.. kom sedan till CityBowl och jag var fast besluten om att inte vara förloraren som jag varit de senaste gångerna! Det var faktiskt en jämn match och jag satte fem strike! Se där.. :)
Gick hem till Seb och jag somnade såklart framför filmen - Love Actully, den är ju för bra.

Ikväll blir det förkrök hos Malin, "dansbrudarna" slår till igen. Haha oj så töntigt. :P Det ska bli roligt iaf! Sedan ser ni oss på Pitch där det är RNBkväll ikväll, kan det bli bättre? Våra funderingar om tryckare på krogen kanske ska slås på spiken. Visst vore det mysigt?! =D



Bild från när vi var i Turkiet i sommras. David, en personal från hotellet ville även vara med.



In i duschen nu för i .. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar