onsdag 9 december 2009

Onsdag, softdag.

Dagen börjar med att grannen väcker mig genom att börja borra klockan halv åtta imorse. Jätte kul. :) skulle faktiskt sova femton minuter till! Vem gör så? När de flyttade in började de vid halv elva en kväll också?! Jaja, nya grannar är det iaf som jag inte ens sett. Hoppas de ger en lite sovmorgon imorgon när jag inte börjar förrän 12.

Idag har det varit en väldigt chilldilldag. Hade eos-dans imorse och det var kul som alltid. Efter det blev det att dra till Café M med Sophia och Johanna. De har sjukt goda mackor, rekomenderar trehöring med kyckling och fetaost. M m mmm! Där satt vi och hade det mys några timmar, gick på stan, hyrde film och köpte godis sen åkte jag och Johanna hem till henne.
Jag kom och tänka på en scen från en film i tisdags, den är så gripande! En liten kille blir förhörd av en polis som har strax innan har tänt en cigarett. Efter ett tag när man fått höra pojkens berättelse och se händelserna visar de sedan cigaretten och hela är fylld med aska eller hur man ska förklara, han har inte rört den. Så försökte jag komma på va fan det var för film men ingen kände igen det. Sen när vi sitter på Café M pratade vi bland annat massa kriminalitet osv, så börjar Sophia prata om en Change Ling, en kines tänker både Johanna och jag? Men då pratade hon ju om filmen Changeling! Och det är ju från den filmen scenen är ifrån! Så skönt när man kommer på såna dära grejer. :P Iaf, Johanna hade aldrig sett den och jag blev jätte sugen på att se den igen, så vi hyrde den iaf och kollade på hemma hos henne. Fortfarande lika hemsk och bra, gillar självbiografier, biografer? Ja ni förstår.. :) Myste absolut inte för lite med Kingston heller, den karln gillar mig skarpt alltså och inte mig emot. För sööt!


Johanna och Kingston i våras.


Nu har jag precis kommit hem, fått i mig lite mat och funderar på ett bad. Imorgon är det bara två lektioner, sen ska vi till ikano en stund. På kvällen ska jag till Lickis en stund senare blire att fira torsdagen på Sliver. Allt för länge sen..


See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar