tisdag 8 december 2009

Tomtenatta!

Dagen har rullat på som den ska. På improvisationen kollade vi bara film och snackade betyg, man ville gärna somna. Sedan balett som inte var igår btw!
Tisdagar är det ju dans hela dagarna. så efter baletten hade vi eos-dans. Börjat på min, Hilles och Malins "bitchdans" nu och den är faktiskt riktigt rolig. Dansar till Marmalade, det blir nog bra!
Tvingade mig till peddan efter vi slutat för att räkna lite matte. Ett kapitel kvar nu! Har jag hållt på så pass länge nu ska jag också bli Godkänd i Matte B!

Väl hemma har jag sovit några underbara timmar. Nu kollar jag på vänner, har precis käkat och ska hoppa in i duschen. Ska träffa Johanna som ville gå på tomtenatta. :) Iof ska jag vara klar om femton minuter men hört att jag inte riktigt är den snabba typen.. Jag kommer förmodligen inte handla något eftersom jag handlar ihop medm ina syskon varje år. Man kanske hittar något till sig själv. :)

Väntar tills klockan blir 22! Alla som läser Kenza's blogg vet att hon lottar ut presenter varje dag, idag är det första gången jag försöker och verkligen vill vinna! Så klockan tio får vi se om det är mig hon väljer av nästan 2000 pers, vad tror ni chansen ligger på. ;P inte så stor va ..



Duschen väntar, hej svej. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar