måndag 14 december 2009

Sista veckan!

Nu är det bara några få dagar kvar tills vi får gå på jul lov. Det känns inte alls fel! :)
Idag lattja vi på eosen, redovisade på svenskan och sen hade vi bara mentor tid. Fick tillbaka nationella provet från svenskan. VG- på muntliga, VG på skriftliga. Oväntat faktiskt, det är kul. Mindre kul är att åka på en IG-varning i religion. Skjut mig.

Igår var det Luciamys hos Sebastian. Han och Bergström låg och myste till "hångelmusik", drack skumpa, sjöng och var allmänt mysiga bara! Vi kollade på Jönssonligan på Mallorca. Eller jag gjorde, de andra deckade.. Toksprätt! Sen lagade vi mat och kollade på Entourage.. det var väl bra.

Jag har hittat en ny smakupplevelse. Skumtomtar blandat med pepparkakor! Jag är sådan som alltid blandar det jag äter, köper jag en godis påse med lösgodis så blandar jag alltid! Biter av en bit och en liten bit av en annan o så wola! Asgott. :)


Ikväll är det dans, två gånger kvar nu. Hoppas nästa termin blir bättre, den här gången hardet varit alldeles för segt. Imorgon är det sovmorgon, ska äntligen få se filmen från vår föreställning Is This It? och jag är piiirrig, ska bli jäkligt kul. :) Har bara eos-dans sen sedan slutar vi. Ska träffa brudarna på en fika på eftermiddagen och prata julklappar. Mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar