lördag 19 december 2009

En lördagkväll.

Hej bloggen, Hej allihoppa. nananaa. Jag är uttråkad och sur. Jag ogillar skarpt folk som alltid glömmer att betala påsen. Precis när de dragit kortet - NEJ men oj, pååååse. Ah men, redan? Så känner man sig ju skit dum att säga, jatack 2 kronor.. eller 1 fjuttig krona. Oh, ändå är jag likadan men jag KOMMER PÅ påsen INNAN jag betalar.. för i helvete. Sen är det sådär lagom störande att ett gäng står o pratar o skrattar, helt stilla, när vi har stäng. Ja men ni kan inte hålla den konversationen EFTER eran kompis tagit godis? Kära nån.. en del människor vill man dock bara käka upp. Tror jag såg världens sötaste gumma idag. En hade smygkikat på min namnskylt och sa efter jag gett henne växeln tillbaka: Tack Matilda. Vilket himla fint namn!
Hihihihihiihihihihiih taaaaack. Ae, nu ska jag försöka piggna till.
Till vad? Vad ska man göra ikväll. Alla är jobbigt tråkiga..
Sen så stör jag mig (om någon fortfarande orkar bry sig) jääävligt mycket på dessa "kända" bloggare. Tyvärr så har jag helt fastnat i att följa Kissie och Kenza, men går ofta in på skvallerbloggar också när man inte har något annat att göra. Jag KRÄKS på denna mäniska Paow. Jag har ingen aning om ifall hon är som Kissie och spelar någon hon inte är för att tjäna pengar. Men senast jag gick in på hennes blogg så hade hon köpt en päls halsduk, av kanin.! Och enligt henne var det inte synd om kaninerna för, ja vafan det nu var.. de var från Rumänien och där sågs de som en delikatess. Något sånt. JAG VILL SLÅ IN PANNBENET PÅ DIG ! Fyfan vet hut din jävla f.. du är en nolla!

Andas..

Ska inte prata mer om äckliga människor som hon för hon är ju inte ens värd att nämnas. Gå och dö. :)


Ska nog hem till Mattias ikväll och ha en dejt med min käre pojkvän - Bira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar